Socialt ansvar/CSR.
Tag socialt ansvar ved at støtte ‘Et dagligt opkald’ som en del af jeres CSR-strategi.
Hjælp os med at give ældre en mere tryg hverdag.
Det tror vi på.
Alle ældre bør leve et trygt og værdigt liv. Det er vores alles ansvar at passe godt på hinanden. Derfor tager vi socialt ansvar og hjælper ældre. Vi tror på, at vores tilbud gavner både de ældre, deres pårørende og hele samfundet.
Det arbejder vi for.
Vi tilbyder ældre et eller flere gratis opkald, når de selv ønsker det. Vi arbejder på at brede vores tilbud ud til så mange ældre som muligt, fordi det giver dem mere tryghed og dermed øget livskvalitet.
Det hjælper I med.
Vi synes ikke, de ældre skal have penge op af lommen for at benytte vores tilbud. Derfor har vi brug for jeres hjælp til at tage socialt ansvar sammen med os, så tilbuddet fortsat kan være gratis. Brug det som en del af jeres CSR-strategi.
Bag ‘Et dagligt opkald’ står NetTel.
NetTel er et teleselskab, der benytter telefonsystemet 3CX. Bag NetTel står Ib Knudsen, som også er manden bag ‘Et dagligt opkald’. Han ønsker at give ældre gratis mulighed for at benytte ‘Et dagligt opkald’, og derfor støtter NetTel projektet økonomisk, som en del af virksomhedens
CSR-strategi.
Ib fik idéen til ‘Et dagligt opkald’, fordi han manglede et sådant tilbud til sin farmor på over 90 år. Læs historien her. Ib mener, det er vigtigt at tage socialt ansvar, og give noget tilbage til samfundet.
Du har også mulighed for at inddrage ‘Et dagligt opkald i jeres CSR-strategi.
Læs mere om CSR – Corporate Social Responsibility på Wikipedia og samfundsansvar.dk