Vilkår og betingelser.
Herunder finder du vilkår og betingelser for medlemskab hos ‘Et dagligt opkald’.
Vilkår.
Pris:
Tilbudet er gratis og er betalt af vores samarbejdspartnere.
Hvem kan være med:
Alle, der har behov for et tryghedsopkald, f.eks. hvis du:
– ikke har daglig kontakt til familie, venner, naboer eller andre.
– oplever, at dit netværk er svagt eller langt væk.
– ønsker en form for tryghed i hverdagen.
Hvad tilbyder ‘Et dagligt opkald’:
Et eller flere daglige telefonopkald, alle ugens 7 dage, 365 dage, når det passer dig.
Hvordan fungerer ‘Et dagligt opkald’:
Du bliver ringet op på det tidspunkt du ønsker. Besvarer du ikke telefonen første gang, bliver du ringet op igen efter to minutter. Bliver telefonen heller ikke besvaret anden gang, vil vores system behandle dette. Vi giver nu besked til den pårørende du har valgt, om at det ikke var muligt at komme i kontakt med dig.
Hvad kræver det at være med:
For at kunne bruge ‘Et dagligt opkald’ skal du:
1. Have en telefon
2. Oplyse os om, hvem der skal modtage en besked fra os, hvis du ikke tager telefonen.
3. Informere ‘Et dagligt opkald’, hvis du i en periode ikke er til at træffe f.eks. pga. indlæggelse eller andet.
Persondataforordningen.
Personoplysninger.
Der opbevares kun de oplysninger brugere selv kan se, når de logger ind på deres egen konto. Dette gælder fornavn, efternavn, telefonnummer og evt. mail adresse. Samt kontaktperson fornavn, efternavn, telefonnummer og evt. mail adresse.
CPR Nummer.
‘Et dagligt opkald’ bruger ikke CPR nummer.
Opbevaring af data.
Data opbevares på servere i Hostingcenter. Hostingcenter opfylder alle krav til sikkerhed. Det gælder både sikkerhed, adgangskontrol, brandsikkerhed og forsyningsbackup på både strøm og internet.
Yderligere informationer.
Tavshedspligt.
Der gælder tavshedspligt for både ‘Et dagligt opkald’, samt underleverandører.
Interesseret?
Kontakt ‘Et dagligt opkald’ på tlf. 98 40 21 00